Curs de Postgrau DIRIGIR PERSONAS EN LAS INSTITUCIONES DE EDUCACIÓN SUPERIOR

Inauguració del Curs de Postgrau DIRIGIR PERSONAS EN LAS INSTITUCIONES DE EDUCACIÓN SUPERIOR

El passat dijous 25 de novembre va tenir lloc la inauguració del primer mòdul presencial del curs de postgrau Dirigir Personas en las Instituciones de Educación Superior organitzat per la Càtedra Unesco de Direccció Universitaria de la UPC.

Els objectius del curs són oferir un marc per a la reflexió estratègica sobre la direcció de les persones, presentar el marc conceptual i el conjunt d'instruments que afavoreixen la direcció estratègica de les persones, desenvolupar les habilitats i competències transversals crítiques per a la direcció de persones i promoure l'intercanvi de coneixements, experiències i bones pràctiques en l'àmbit de la direcció de les persones en les institucions d'educació superior.

La sessió d'inauguració va estar presidida pel Vicerector d’Estudiants de la UPC, Xavier Colom, el Director Acadèmic de la CUDU, Xavier Llinàs, i la Sotsdirectora Tècnica de la CUDU, Marisa Juste.

En aquesta segona edició hi participen 16 persones provinents de 8 universitats diferents.

Durant el primer mòdul s’estan oferint sessions sobre les persones i l’organització, l’anàlisi i la valoració dels llocs de treball, la selecció, acollida i desvinculació de les persones, la formació i el desenvolupament, la mobilització de les persones i la gestió del canvi.

Paral•lelament, s’estan desenvolupant tallers pràctics sobre efectivitat, coaching, lideratge i treball en equip.

El segon mòdul del curs està previst pels dies 3, 4, 7, 8, 9 de febrer de 2011.