“Revista de Educación” publica el Monogràfic sobre la gestió estratègica de l'educació superior: reptes i oportunitats, editat per la Cudu

La “Revista de Educación” del Ministeri d'Educació d'Espanya inclou en el seu número 355 un Monogràfic sobre la gestió estratègica de l'educació superior: reptes i oportunitats, organitzat per la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Els editors del Monogràfic són Xavier Llinàs Audet, director acadèmic de la Càtedra i Francesc Solé Parellada, catedràtic del departament d'Organització d'empreses de la UPC. El Monogràfic explora temes rellevants com la direcció estratègica universitària i l'eficàcia de les eines de gestió, l'organització, els nous reptes estratègics de les institucions d'educació superior i la problemàtica de la gobernança universitària.

La versió completa del monogràfic en pdf es pot consultar en la web de la “Revista de Educación”: http://www.revistaeducacion.educacion.es/re355.htm