Tardes directives Escola d'Administració Pública de Catalunya

L’EAPC anualment organitza conferències breus sobre l’àmbit  directiu, econòmic o científic, nacional o internacional, a l’entorn de  temes rellevants i, especialment, sobre aspectes lligats al lideratge i altres habilitats directives.

La CUDU va participar a la tercera de les sessions directives "lideratge i relacions poderoses" oferida pel Director del programa "Direcció avançada en RRHH. Desenvolupament del potencial de les persones "a ESADE Business School de Barcelona. L' objectiu de la sessió va ser reflexionar de manera conjunta sobre com ens relacionem amb persones i situacions i com podem crear condicions per construir relacions amb els equips, els col·laboradors, els proveïdors i els ciutadans.

Per a més informació es pot consultar tot el material i la retransmissió de la ponència en el següent enllaç:

Materials de consulta