Segon Seminari Intercontinental

Del 13 al 15 d'octubre del present any es realitzarà el Segon Seminari Intercontinental del Projecte TELESCOPI.

Aquesta reunió tindrà lloc a la Universitat de Campinas, Brasil, i comptarà amb la presència de representants de les 19 institucions sòcies Llatinoamericanes i les 5 institucions europees, al voltant de 50 directius que representen les diverses institucions sòcies.

La finalitat de l'esdeveniment és la constitució de la xarxa d'observatoris de Bones Pràctiques en Direcció i Gestió universitària. En el marc del seminari es presentaran els Informes de la formació sobre Direcció Estratègica Universitària realitzada a cada país soci del projecte, des d'octubre de 2009 fins a setembre de 2010.

També es presentaran els Projectes dels Observatoris Nacionals, és a dir, cada institució responsable de la coordinació nacional de cada país, presentarà la planificació de l'Observatori Nacional.