L'excel·lència en la gestió de persones

LA CUDU va participar en el workshop "L'excel·lència en la gestió de persones" organitzada per l'Associació de ex-alumnes de la UPC.

LA CUDU va participar el passat 14 d'abril de 2011 en el workshop "L'excel·lència en la gestió de persones" organitzat per l'Associació de ex-alumnes de la UPC, Amics de la UPC. Es va tractar d'una sessió pràcitca en la que es va presentar el Lead Learning Lab, una metodologia que permet:

Innovar els cursos d'habilitats directives mitjançant el mètode socràtic: els participants generen el seu propi coneixement a partir de la reflexió i l'intercanvi de les seves experiències professionals.

Desenvolupar competències vinculades al lideratge que dóna suport a l'aprenentatge organitzacional.

- Generar espais on reconnectar-se amb el nucli emocional de l'estratègia de l'organització.

La primera part de la sessió es va centrar en els aspectes claus de la comunicació persuasiva mitjançant lʼexercici de discursos breus dʼun minut al voltant del tema central del seminari. En el diàleg neosocràtic es va posar de relleu, per una banda, els aspectes a curt termini com la importància de la transparència en la comunicació, el procès participatiu, la gestió del conflicte, la valoració del capital humà, la disposició a escoltar i, per altra banda, la importància de generar un compromís que vinculi a les persones a un objetiu comú, que en el cas estudiat va tenir com a benefici un augment dʼimplicació i productivitat.