La representació de l’estudiantat al òrgans de govern i l’Estatut de l’estudiantat.

El passat dia 23 de febrer va tenir lloc a la Sala d’Actes de l’Edifici Vèrtex, un taller organitzat conjuntament pel Vicerectorat de Docència i Estudiantat (UPC), la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària (CUDU-UPC) i el Consell de l’Estudiantat (CdE-UPC).

L’objectiu del taller va ser oferir a l’estudiantat de la UPC coneixements i habilitats necessàries per a  l’exercici eficient de la funció de representació als òrgans de govern de la UPC.

S’adreçava, per tant, als delegats de l’estudiantat i també a tots els i les estudiants interessats/des en conèixer els òrgans de govern de la UPC i les seves possibilitats de fer aportacions per a la presa de decisions. Els assistents provenien de diverses titulacions i campus de la UPC.

A l’acte es va presentar i analitzar el nou estatut de l’estudiantat,  sota la perspectiva de com millorar i optimitzar la funció de representació. Les aportacions dels assistents durant el debat varen ser moltes i molt enriquidores. Varen manifestar un gran interès en exercir els seus drets de participació als òrgans de govern amb una gran voluntat de diàleg amb la institució.

Les ponències en PDF les podeu descarregar dels següents enllaços:

- Com funciona la UPC

- El govern de la universitats i els òrgans

- L'estatut de l'estudiantat

- Tècniques de comunicació oral

15:30 a 16:00  Acreditació dels assistents i inaguració
Xavier Colom, Vicerector de Docència i Estudiantat

16:00 a 18:00 Coneixement de la universitat (estructura, funcionament, etc) i de l’Estatut de l’Estudiant Universitari
EL FUNCIONAMENT DE LA UNIVERSITAT
Jordi Codony, Coordinador del CdE UPC i president del CEUCAT
ELS NOUS ESTATUTS DE LA UPC
Ana Abelaira, Secretària General de la UPC