La Kyrgyz National University ha organitzat un seminari en el marc del projecte Tempus que coordina la CUDU “Institute of Strategic Management of Universities”

Entre el 26 i el 29 de setembre de 2012 es va celebrar un seminari en el marc del projecte TEMPUS “Institute for Strategic Management of Universities” a la Kyrgyz National University. En el seminari van participar els representants de la Universitat Politècnica de Catalunya (Espanya), Real Institut Tecnològic (Suècia), Universitat Politècnica de Torino (Itàlia), així com del Ministeri d'Educació i Ciència de la República de Kirguizistan, Acadèmia de gestió del President de la República de Kirguizistan i Universitat Nacional de Kirguizistan. En la primera jornada del seminari, els partners van ser rebuts pel rector de la Universitat Nacional de Kirguizistan, professor Iskender Isamidinov.

Tot seguit, a l'aula 207 de l'Institut d'Integració de Programes Acadèmics Internacionals de la KNU, va tenir lloc la cerimònia oficial d'inauguració del Centre dedicat a aquest projecte, durant la qual la coordinadora del projecte per part de la Universitat Politècnica de Catalunya va explicar els detalls del mateix. Segons va explicar, l'objectiu principal del projecte és la millora de la gestió universitària i formació d'executius d'alt i mig nivell mitjançant la creació de l'Institut de Direcció Estratègica Universitària.