Jornada sobre Direcció Estratègica a la Universidad de Cuyo (Argentina)

L'Àrea de Planificació de la Universitat de Cuyo (Argentina) organitza la Jornada sobre Direcció estratègica en la docència, investigació, extensió i comunicació amb la participació del director acadèmic de la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària (CUDU), el professor Xavier Llinàs Audet.

La trobada va estar dirigida a tots els claustres de la Universitat, i aprofitant la convocatòria per presentar els resultats de l'enquesta sobre Direcció estratègica elaborada per l'Àrea de Planificació de la Universitat de Cuyo amb la finalitat de detectar demandes o necessitats en la matèria. Aquesta enquesta va identificar que el 94 % del personal directiu de la universitat entén necessari capacitar-se en eines de Direcció Estratègica Universitària. L'objectiu va ser treballar en conceptes claus de la Direcció estratègica universitària, fent especial èmfasi en planificació universitària i en la importància de comptar amb un Pla estratègic operativizable . La trobada va ser oportuna també per explicitar els avenços en el disseny del Pla de Desenvolupament Institucional de la Universitat.