Formació a Poznan dins del projecte SUCTI

Del 9 al 13 d'abril de 2018, el Projecte SUCTI va organitzar la seva principal activitat formativa a la Universitat Adam Mickiewicz (AMU) de Poznań (Polònia): la setmana de Train the Trainers!

Tres membres no acadèmics de totes les universitats associades (AMU, Justus-Liebig Universität-Giessen, Universitat de Porto, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitari Cattolica del Sacre Cuore i la coordinadora: Universitat Rovira i Virgili) van participar en aquesta intensa setmana de formació al voltant de la internacionalització, la comunicació intercultural i les habilitats formatives.

La Xarxa d'Entrenadors de SUCTI va ser fundada oficialment en aquest esdeveniment i els nous entrenadors van mostrar tot el seu potencial amb les seves presentacions finals el divendres.

Els socis de SUCTI estan molt orgullosos de tot el treball realitzat i els excel·lents resultats d'aquesta setmana apassionada. Ara, els formadors de SUCTI organitzaran i lliuraran el seu propi curs SUCTI a la seva pròpia institució i el 2019 organitzarem una Conferència de Millors Pràctiques on tots els formadors es reuniran i aprendran els uns dels altres, milloraran les seves habilitats i continuaran transformant la seva pròpia institució des de dins a través de la formació SUCTI sobre internacionalització.

Benvinguts a bord, entrenadors de SUCTI! Ens complau veure créixer la família SUCTI.