Formació per a Universitats Públiques de Costa Rica

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i les universitats públiques de Costa Rica, han organitzat un Taller sobre processos de reclutament i selecció de personal en el marc del Projecte: “Aplicació d'un model d'Avaluació de l'Acompliment per a les institucions d'Educació Superior de Costa Rica”.

El programa s'està desenvolupant del 9 al 13 de maig de 2011, a San José de Costa Rica. Aquesta activitat està sent gestionada per la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària amb la col·laboració del personal especialitzat en el tema del Servei de Desenvolupament Professional de la UPC.