Formació a Estocolm en el projecte WELCOME

Del 16 al 20 d'abril de 2018, el projecte WELCOME va organitzar la seva primera activitat formativa al Royal Institute of Technology (KTH) a Estocolm (Suècia).

A la formació, personal de diferents serveis del KTH va participar durant la setmana: Viktor Kordas, Mirko Varano, Lotta Rosenfeldt, Zlatko Mitrovic, Mohammad Saleh, Anders Flodström, Karin Knutsson, Nele Stoffels, Sara Akramy, Anna Hellberg-Gustavsson, Lennart Ståhle, i Archil Chocia.

Es van presentar i discutir diversos temes durant la setmana. Els principals van ser:

•     Participació en programes finançats per la UE
  •     Trasllat KTH: integració fluida dels estudiants i professors a KTH
  •     Assegurament de la qualitat en un projecte
  •     Comunicació intercultural
  •     Implementació de programes internacionals conjunts
  •     Implementació de la mobilitat en el marc de treball de ICM
  •     Internacionalització a Suècia - perspectiva nacional

La propera formació es celebrarà a Tallin (Estònia) al juny de 2018. El tema principal d'aquesta nova formació serà el de marketing i els desafiaments culturals. Ens veiem allà!