EAIE Escola de Primavera (Bucarest)

La CUDU participa a l'escola de primavera organitzada per la EAIE Academy a Bucarest els dies 18,19 i 20 d'abril de 2016 com a "guest speaker" en el curs "Fundamentals of Strategic Planing for Internationalisation" amb la presentació "Sharing practices & practices of Strategic Planing in Universities".

La EAIE Academy organitza semestralment formació per a directius i tècnics de relacions internacionals a les institucions d'educació superior en temàtiques de gestió i habilitats directives. Ponents d'universitats de Europa participen en aquestes formacions que tenen una metodología dinàmica i enfocada a que els participants puguin compartir experiències.

La CUDU ha compartit la seva experiència i ha presentat el European Observatory of Good Practices in Strategic University Management - EUSUM.