Diplomat en Alta Direcció per a Institucions Educatives, Universidad Valle de Toluca, Mèxic

Del 2 al 9 de juny de l'any en curs, en el Centro de Capacitación ANUIES-Valle de Bravo, es va realitzar la fase presencial del Diplomat Internacional d'Alta Direcció per a Institucions d'Educació Superior, segona promoció, que conjuntament realitzen la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i la Universitat del Valle de Toluca (UVT), Mèxic.

L'objectiu del Diplomat és oferir als participants, tècniques i eines d'alta direcció per a una efectiva presa de decisions en les institucions educatives i per millorar la seva gestió. Està dirigit a Rectors, vicerectors, directors de centres educatius i de facultats, personal de primer nivell d'institucions públiques i privades i de l'administració educativa.

El Diplomat comprèn tres fases:

• Primera Fase, no presencial: Preparació individual i homogeneïtzació dels coneixements.
• Segona Fase, presencial: Sessions participatives d'interactuació.
• Tercera Fase, tutoritzada: Aplicació pràctica de els coneixements mitjançant la preparació d'un treball.

En aquesta segona fase van participar representants de les Universidades de Guadalajara, Autónoma Agraria Antonio Narro, Juárez Autónoma de Tabasco, Juárez del Estado de Durango, Isidro Fabela de Toluca y Tecnológico de Estudios Superiores de Ecatepec així com de ANUIES i AMECYD.