Conferència oberta per a personal de la UPC

Conferència oberta per a personal de la UPC en el marc del curs de postgrau “Direcció Estratègica d’Universitats”

Dimecres dia 19 de gener es celebra l'acte de clausura de la 15 ena edició del curs de posgrau de Direcció Estratègica de les Universitats, que organitza la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària.

Com en edicions anteriors, l'acte de clausura consisteix, entre altres, en una conferència sobre un tema d'interès per a la comunitat universitària, relacionat amb les tendències actuals de l'educació superior, impartida per un ponent de prestigi i oberta a totes les persones de la UPC que desitgin assistir-hi.
El títol de la conferència d'aquest any serà "La Educación Superior en proceso de cambio: Bolonia, la estratregia de Lisboa y la crisis económica", a cargo del Dr Alberto Amaral, ex rector de la universidad de Porto, ex Director del Centre d'Investigación de Polítiques d' Educació Superior (CIPES) de la mateixa universitat i actualment President del Consell d'Administració de l'Agència d'Avaluació i Acreditació de l'Educació Superior.

És editor o co-editor de diversos llibres: Governing Higher Education: National Perspectives on Institutional Governance; The Higher Education Managerial Revolution?; Markets in Higher Education: Rhetoric or Reallity; Reform and Change in Higher education: Analysing Policy Implementation; Essays in Supportive Peer Review; From Governance to Identity. A festschrift for Mary Henkel; European Integration and the Governance of Higher Education and Research.

Publicacions recents inclouen articles a diverses revistes internacionals: Quality Assurance in Education, Higher Education Quarterly, Higher Education Policy, Higher Education in Europe, European Journal of Education, Higher Education, Quality in Higher Education, Higher Education Management and Policy, Tertiary Education Management, Education for Chemical Engineers, Planning for Higher Education,

La conferència tindrà lloc el dia 19 de gener d' 11:30 a 13:30 a la Sala d'Actes de l'edifici Vèrtex (S-1).

Està oberta a tota la comunitat universitària. Si voleu aprofitar el servei de traducció simultània i interpretació, us preguem que confirmeu l'assistència al correu:

catedra.direccionuniversitaria@upc.edu o bé al telèfon 934015846.