Conferència final projecte Tempus UNIQTOOL

La CUDU participa a la conferència final del projecte UNIQTOOL: implementing tools and policies for quality work at institutional level, finançat pel programa TEMPUS de la Comissió Europea. El projecte, coordinat pel Royal Institute of Technology (Suècia), i amb el suport de partners Europeus com el Politecnico di Torino i la CUDU, ha estat implementat a Ucraïna, Bielorrúsia i Uzbekistan.

Durant els tres anys del projecte, les institucions participants han treballat en la millora dels sistemes de qualitat de les institucions d'educació superior a través d'activitats formatives, estudis de casos internacionals i projectes específics.

La conferència, que té lloc a Kiev l'11 de juny de 2013, avaluarà els resultats del projecte i la seva sostenibilitat.

Per a més informació sobre el projecte:

www.uniqtool.org