Conferència final Curs Direcció Estratègica de les Universitats

Dimecres dia 18 de gener es va celebrar l'acte de clausura de la 16 ena edició del Seminari de Direcció Estratègica de les Universitats, que organitza la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària.

Com en edicions anteriors, l'acte de clausura consisteix, entre altres, en una conferència sobre un tema d'interès per a la comunitat universitària, relacionat amb les tendències actuals de l'educació superior, impartida per un ponent de prestigi i oberta a totes les persones de la comunitat universitària que desitgin assistir-hi.

El títol de la conferència d'aquest any ha estat "La Modernización de las Universidades: planificación estratégica, gobernanza y liderazgo", a càrrec del Sr. Màrius Rubiralta, ex Secretari General d’Universitats del Ministeri d’Educació i ex Rector de la Universitat de Barcelona.

Podeu consultar la presentació en el següent enllaç:

La Modernización de las Universidades: planificación estratégica, gobernanza y liderazgo.