15è curs de postgrau de Direcció Estratègica de les Universitats

Inauguració del 15è curs de postgrau de Direcció Estratègica de les Universitats organitzat per la Catedra UNESCO de Direcció Universitària

El proper dijous 4 de novembre tindrà lloc la inauguració per part del Rector de la UPC, el Sr. Antoni Giró, del 15è curs de postgrau de Direcció Estratègica de les Universitats organitzat per la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària.

El curs compta amb la participació de 19 assistents de diferents universitats espanyoles i d’Amèrica Llatina i professors de reconegut prestigi en l’àmbit de la direcció estratègica d’institucions d’educació superior tant de la UPC com col.laboradors externs.

El curs, de 150 hores de durada, esta dividit en dos mòduls presencials, el primer del 4 a 10 de novembre de 2010, i el segon mòdul del 13 al 19 de gener de 2011. A més, els assistents han d’elaborar un projecte aplicat al seu centre de treball.