La CUDU participa en les 30 Jornades de Gerència Universitària

La Universidad de Cádiz ha allotjat les 30 Jornades de Gerència Universitària que han tingut lloc els dies 24, 25 i 26 d'octubre de 2012. Amb l'objectiu de motivar el diàleg entre gerents davant la situació actual de les universitats espanyoles que es troben sota un sistema econòmic cada vegada més globalitzat, on el coneixement constitueix un factor decisiu per a la primacia de les nacions, s'exigeix de les mateixes que, més enllà del binomi docència i investigació, siguin també motors de creixement econòmic.

En el marc del Bloc I, les Persones a les Universitats, moderat per Armando Moreno Castro, Gerent de la Universidad de Jaén, el director acadèmic de la CUDU, Xavier Llinàs, ha ofert la intervenció "Lideratge: eina contra la crisi en períodes d'incertesa".

Per a més informació, poden consultar la web de les Jornades.