La CUDU organitza la 1ª conferència internacional sobre direcció estratégica per a alts funcionaris de l'administració del Kirguistan

El día 2 de juliol de 2014 va tenir lloc la primera conferència internacional sobre direcció estratègica per a alts funcionaris públics del Kirguistan en el marc del projecte TEMPUS HONOR finançat per la Comissió Europea. La CUDU va organitzar aquesta conferència conjuntament amb l'Escola d'Administració Pública de la República del Kirguistán y va comptar amb la participació de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya i l'École National d'Administration de França. Altres institucions que hi van participar en aquesta conferència van ser la Universitat de Nitra a Eslovàquia i la de Siauliai a Lituània, a més de les universitats del Kirguistan que són partners del projecte.

Les ponències es van combinar amb tres workshops on els alts funcionaris van treballar temes com:

• Metodologies de formació en l'administració pública
  • Avaluació de la formació i el rendiment en l'administració pública
  • Desenvolupament local

Per a més informació, us podeu adreçar al lloc web del projecte HONOR:

www.honorproject.eu