La CUDU ha participat al workshop sobre "Qualitat a les IES" organitzat a Bielorússia en el marc del projecte Tempus UNIQTOOL

El projecte Tempus "Implementing Quality tools and policies at institutional level" coordinat per KTH (Suècia) està organitzant seminaris de formació en les institucions dels tres països partner (Ucraina, Bielorússia i Uzbekistan) per introduir les eines de qualitat que utilitzen les institucions d'educació superior europees. En aquesta línia, la CUDU ha presentat el mapa de la qualitat de la UPC així com el procés de planificació estratègica de las universitats.

El seminari va tenir lloc a la seu de la Universitat Politècnica de Bielorússia (BNTU), a Minsk, i va comptar amb la participació de membres de la Agència Nacional d'Educació de Superior de Suècia, la Universitat Politècnica de Tallin (Estònia), l'Institut d'Aviació de Kharkov (Ucraïna), l'Universitat Nacional d'Uzbekistan, l'Institut Politècnic de Fergana (Uzbekistan) i les Universitats Estatals de Vitebsk i Mogilev (Bielorússia).

El proper seminari està previst pels dies 10 i 11 d'octubre a Tashkent (Uzbekistan).