Jornades d'Informació i Debat per a Presidents de Comissions de Consells Socials d'universitats públiques d'Espanya

La Conferència de Consells Socials de les Universitats Públiques Espanyoles va oferir ahir, 18 de febrer de 2013, la primera jornada d'Informació i Debat per a Presidents de Comissions de Consells Socials d'Universitats públiques d'Espanya sobre la "gestió econòmica i patrimonial a la universitat pública".

Les sessions que s'han ofert en aquesta primera jornada han estat:

- Funció de la universitat. Models organitzatius i flux de recursos. El paper del consell social. A càrrec de Francesc Solé Parellada, Director del Parc Científic de la Universitat Politècnica de Catalunya i Vicepresident de la Fundació CyD.

- Els models de finançament. A càrrec de Josefina Auladell Baulenas, Directora Tècnica de la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària de la Universitat Politècnica de Catalunya.

- Rol i funcions dels consells socials: El mapa de responsabilitats dels consells socials en l'àmbit econòmic-patrimonial de la universitat. A càrrec de José Luis Marquès Insa, President de la Comissió Econòmica de la Conferència de Consells Socials i President del Consell Social de la Universitat de Saragossa.

- El paper del consell social en l'elaboració i aprovació del pressupost i la supervisió de les activitats econòmiques: una visió pràctica. A càrrec de Miguel Ángel Acosta Rodríguez, Secretari del Consell Social de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària i Santiago Iraburu Allegue, Secretari del Consell social de la Universitat Pública de Navarra.