Formació en alta direcció d'institucions d'educació superior

La Càtedra UNESCO de Direcció Universitària presenta la programació de formació directiva per al curs 2011-2012.

Curs de formació contínua: Direcció Estratègica de les Universitats, 16ª edició.
El curs és un punt de trobada dels alts directius i directives de les institucions d'educació superior per reflexionar sobre la seva missió i els seus valors, els processos clau (la formació, la investigació, la transferència, l'extensió) i els processos de suport (la direcció de les persones i la gestió dels recursos), amb l’objectiu de millorar-los i d’augmentar-ne l’eficàcia i l’eficiència.

Curs de formació contínua: Dirigir persones a les institucions d’educació superior, 3ª edició.

El curs vol oferir un espai de reflexió als directius i directives de les institucions d'educació superior, de l'àmbit acadèmic i de l’administratiu, sobre les persones i els equips com a element central de les organitzacions, per millorar les seves competències i capacitats i aconseguir una gestió més eficaç.

L’objectiu de la nostra formació és impulsar la formació de qualitat de les persones que han de dirigir les organitzacions d’educació superior en el complex context de canvi actual. Al llarg dels 13 anys de la Càtedra, ja han participat 1053 directius als nostres cursos.

Trobareu tota la informació a l'apartat de FORMACIÓ de la nostra web.