Al-Akhawayn University (Marroc)

La CUDU realitza el seguiment del pla estratègic de la Universitat Al-Akhawayn

La Càtedra UNESCO de Direcció Universitària ha participat en la jornada anual de seguiment del pla estratègic de la Universitat Al-Akhawayn, a Ifrane (Marroc). La jornada va contemplar la revisió d'aspectes clau com els indicadors, els targets, el software que proporciona les dades de seguiment, i, finalment, el grau d'acompliment dels objectius estratègics.

La jornada va comptar amb la participació activa del President de la Universitat Al-Akhawayn, Dr. Driss Ouaouicha, així com dels vicepresidents, directors de centres i serveis, i els degans de les facultats.

La relació de la CUDU amb la Universitat Al-Akhawayn va començar l'any 2006 amb la preparació d'un projecte Tempus que finalment va ser seleccionat. El projecte EDUQUEX va tenir una durada de 2 anys i va tenir com a objectiu l'elaboració del pla estratègic 2010-2014 de la Universitat Al-Akhawayn i la implementació del model EFQM.